KLIENTU ATBALSTS

Iepērkoties mūsu interneta veikalā, variet izvēlēties vienu no diviem pirkuma apmaksas veidiem:

1) Priekšapmaksa internetbankā

Rūpīgi aizpildi visus pirkuma noformēšanai prasītos datus un sistēma pēc šiem datiem automātiski sastādīs rēķinu. Rēķins pieejams tūlītējai apmaksai, ar daudziem apmaksas veidiem. Preces piegāde tiks veikta tikai pēc pilnas rēķina summas ienākšanas SIA SkandiBalt bankas kontā.

2) Priekšapmaksa ar maksājumu karti

Piegādes izmaksas

 

Tuvākajā pasta nodaļa ( Piegāde: 2-5 darba dienas ) 2.50 Ls
Sūtījumi varēsi izņemt sev tīkamā laikā, tuvākajā pasta nodaļā.
 
Kurjers Rīgā  ( Piegāde: 2-3 darba dienas) 2.50 Ls
Sūtījums tiks nogādātss uz Tevis norādīto mājas vai darba adresi un iedots Tev tieši rokās.
 
Kurjers visā Latvijā  ( Piegāde: 2-3 darba dienas ) 3.90 Ls
Sūtījums tiks nogādāts uz Tevis norādīto mājas vai darba adresi un iedots Tev tieši rokās.


S
vētku dienu dēļ piegādes termiņi var mainīties!

Pirkuma summā un piegādes izmaksās ir iekļauts 21 % PVN.

 

Bezmaksas piegāde

Veic pasūtījumu vismaz Ls 50 vērtībā un saņem bezmaksas piegādi uz mājām vai tuvāko pasta nodaļu.

Piegādes noteikumi

Kurjerpasta pārstāvis piezvanīs tev vai cilvēkam, kurš norādīts kā saņēmējs, un dos ziņu par piegādāšanas laiku.

Ja uz zvanu nebūs atbildes un saņēmēja nebūs mājās, tad pasūtījums tiks nodots glabāšanai noliktavā.
Rīgā kurjera piegāde notiek tikai darbadienās no plkst. 9.00 līdz 17.00. Citos Latvijas reģionos – saskaņā ar iepriekšējo vienošanos pa telefonu.

Ja piegāde aizkavēsies nepareizas vai neskaidras adreses dēļ, par to būs atbildīgs pircējs, kurš adresi norādījis.

 

Ņem vērā! Preci kurjers saņēmējam pasniegs kopā ar pavadzīmi, uz kuras jāparakstās. Pirms parakstīšanās lūdzam pārbaudīt, vai ar iepakojumu un pasūtījumu viss kārtībā. Ja iepakojums vai izstrādājums bojāti transportēšanas laikā, tie tiek nosūtīti atpakaļ un mēs aizvietojam ar jaunu, nebojātu preci nebojātā iepakojumā. Ja pretenzijas par iepakojumu un preču daudzumu rodas vēlāk, proti, pēc parakstīšanās, tad mēs tās neizskatām.

Visu preču piegādi veicam, izmantojot VAS Latvijas Pasts pakalpojumus.

LR likumdošana dod pircējam tiesības atgriezt iegādāto preci 14 kalendāro dienu laikā.

Kā atgriezt mums pirkumu?

Ja kāda iemesla dēļ internetveikalā veikto pirkumu vēlies atgriezt mums, šeit uzzināsi, kā to izdarīt:

1) pirmkārt, atceries, ka prece, atkarībā no tās specifikas, nedrīkst būt lietota — saglabā arī nesabojāto oriģinālo iesaiņojumu;

2) tev jābūt saglabātiem arī visiem dokumentiem par pirkuma izdarīšanu un saņemšanu;

3) ja tiešām vēlies pirkumu mums atgriezt, atraksti uz info@beaute.lv, un mēs tev iedosim atteikuma veidlapu, kā arī sarunāsim, kad un kur preci atgriezīsi;

4) pēc pirkuma atgriešanas pārskaitīsim tevis iztērēto naudu uz tavu kontu 30 dienu laikā.

Visa informācija, kuru klients ievada beaute.apnika.com interneta veikalā ir nepieciešama, lai mēs varētu veikt kvalitatīvu pasūtījumu apstrādi un klientu servisu. Šī informācija ir SIA SkandiBalt īpašums un nekādā gadījumā netiek nodota trešajām personām.

Lai veiktu kvalitatīvu pasūtījuma apstrādi, mums ir nepieciešama sekojoša informācija:

  • Klienta Vārds, Uzvārds – lai varam pasūtījumam norādīt autorizētu saņēmēju
  • Piegādes adrese – lai varam veikt preču piegādi
  • Kontakttālrunis – lai kurjerdienests vai klientu konsultants var sazināties ar klientu
  • E-pasts – tiek izmantots autorizācijai interneta veikalā, uz to tiek nosūtīts pasūtījuma apstiprinājums, kā arī tiek izmantots komunikācijai ar klientu. Nekad bez klienta atļaujas uz e-pastu netiek sūtīta reklāmas informācija!

Paroles
Mums nav pieejamas Jūsu paroles! Ja esat aizmirsis paroli – izmantojiet formu “Aizmirsu paroli” un sistēma uz Jūsu e-pastu nosūtīs no jauna izģenerētu paroli, kuru varēsiet nomainīt “Klienta kontā”.

Jebkādu neskaidrību vai jautājumu gadījumā lūdzam zvanīt pa tālruni 26522 128, vai rakstīt uz e-pastu info@beaute.lv

This post is also available in: Russian

AUGŠĀ